söndag 16 november 2014

Julen får skynda sig nu!

Nu blir det mycket så att jag bloggar om jag orkar eller hinner. Det gör att det inte blir så ofta. Skulle ju vilja ha åtminstone ett inlägg per dag. Jag skulle inte säga att jag har mycket att göra i skolan som gör att jag inte hinner, men även om det är lite läxor så tar det ju upp lite av tiden iallafall. I helgen har jag dessutom städat rummet och pysslat lite om vartannat. Är glad över att kunna sitta vid skrivbordet och faktiskt ha chansen att sy då jag behöver golvet till det också. Har ju fyra träningar i veckan plus att jag håller i en träning också, det tar ju upp några timmar. Om jag räknar alla typ fasta tider så får jag till ungefär 41 timmar och fyrtiofem minuter kvar av veckan. Det är ändå ganska mycket, men har då inte räknat in typ läxor och tv-tid eller nåt som jag inte har någon aning om hur lång tid det tar. Men sen har jag inte sovit bra på åtminstone mer än två månader. Det gör att jag är så trött att jag aldrig orkar göra något när jag kommer hem och får tvinga mig själv till träningarna. 

Grejen är den att jag vill hinna (orka) göra saker, blogga, sy, plugga... Men som sagt så orkar jag typ inte. Har helt tappat intresset av att träna också och har jättesvårt att hålla mig ifrån att gå och småäta... Det gör ju mig inte piggare precis. Har tröttnat lite på skolan också. Var på öppet-hus-kväll på en gymnasieskola och det kändes så himla bra där! Så jag hoppas att jag kommer in, för jag vill börja där typ nu! Det gör så att skolan jag går på känns extra tråkig... Tråkigt men sant. Vill ha jul typ nu! Ska till Stockholm till helgen så jag kan ju få hoppa över den här skolveckan, och nästa, för sen är det första advent och julskyltning och dansuppvisning! Det ska bli jättekul! Skolan orkar jag ju typ inte gå till... Njuter av de sista timmarna av helgen också. För mig så känns det som att i samma stund som träningen börjar, halv sju, så slutar min helg... Så jag vill gärna göra något roligt på söndagar så att jag inte får sån där ångest.

Men titta vad vi fått upp på väggen, ÄNTLIGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar