tisdag 31 mars 2015

30 saker om mig

(En extra grej, jag älskar goda tårtor och bakelser.)
  1. Min favoritfärg är rosa.
  2. Jag älskar klänningar med fluffiga kjolar.
  3. På senaste tiden har jag börjat använda jeans.
  4. Jag känner ofta att jag inte har något att ha på mig.
  5. Jag vill verkligen bli bra på badminton.
  6. Jag tycker dans är roligt...
  7. ...men det beror på vad det är för dans.
  8. Jag har inte tyckt om spanska...
  9. ...men nu har jag kommit på vad roligt det måste vara att kunna massa språk.
  10. Jag vill kunna italienska.
  11. Jag vill kunna spela gitarr...
  12. ...iallafall komma ihåg något sen jag spelade förut.
  13. När jag var fyra bröt jag armen när jag gick på en bänk lutat mot en ribbstol.
  14. Konstigt nog är jag rädd att gå på bänkar lutade mot något högt nu (på idrotten).
  15. Det läskigaste är att hoppa ner på en tjock madrass nedanför.
  16. Jag älskar att läsa...
  17. ...men jag måste ha en bra bok som jag verkligen fastnat för.
  18. Jag måste alltid ha koll på tiden.
  19. Jag har klaustrofobi (cellskräck, rädd för trånga utrymmen).
  20. Jag älskar att resa.
  21. Mitt nästa resmål är Danmark...
  22. ...men efter det skulle jag vilja åka till Paris i Frankrike.
  23. Jag vill absolut åka tillbaka till Nya Zeeland.
  24. Jag älskar Loka Crush...
  25. ...och har fem tomma Loka crush hallon-flaskor på mitt rum. 
  26. Jag trodde att det här året skulle bli superbra.
  27. Det blev inte så bra, jag började må jättedåligt.
  28. Senaste månaden har varit jättebra.
  29. Jag är inte alls nervös inför ett nationellt prov.
  30. Jag är jättedålig på att hitta inspiration till olika saker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar