fredag 20 mars 2015

Sticker till gårn

Idag var det solförmörkelse då. Så innan 11 var vi ut å kolla. Den var ju som mest vid 11 men vi orkade inte gå ut en tredje gång då... Anyway, jag ska iväg till gårn om några minuter (gårn=fritidsgården). Jag får mat där, det skulle bli kyckling och pommes. Hoppas det finns nån trevlig person att prata med. Prata skulle man ju kunna göra med vem som helst egentligen. Tror att åtminstone halva min klass skulle dit. Det är ju öppet på gårn två kvällar i veckan, måndag och onsdag. Men ibland är det öppet lite längre och på fredagar. Har varit iväg två gånger i höstas, eller om det bara var en gång...

För övrigt så bor jag typ i min klasströja... Hoppas att nån mer har på sig den ikväll, annars blir jag ju ensam... Från igår vid lunch fram tills idag när vi slutade har vi ju gått som en svart klump typ... Inte för att alla är på exakt samma ställe hela tiden, men ändå.

Hur ser er helg ut? Ska ni iväg någonstans eller ska ni bara va hemma? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar