lördag 28 mars 2015

75 dagar kvar!

Hej på er! Filmen igår var jättebra, mycket bättre än "Divergent" tyckte jag. Planer för dagen är att springa en vända och gå en vända. Ska se om jag hittar nå påskris också som jag kan ta in.

Påsken känns så härlig, det är så mycket färger och man känner verkligen att våren är här och sommaren är på väg. Det är 75 dagar, ungefär 11 veckor, till sommarlovet. Efter det kommer jag inte att gå i den här skolan längre. Jag har gått i den här skolan i 10 år om man räknar med förskolan/sexårs. Och nu ska jag bara inte gå här längre. Det känns spännande och roligt samtidigt som att jag inte har någon trygghet längre. Det är bra att jag antagligen kommer att gå med några kompisar så att jag inte blir helt själv. En av mina kompisar har sökt till en skola i första hand och hon känner inga som ska gå där. Någon äldre i någon annan linje vet hon vem det är och så, men snacka om att börja om!

Gammal bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar