onsdag 25 mars 2015

Sprungit och gjort läxor

Nu har jag sprungit och gjort läxor. Blev bara en jättekort springrunda men bättre det än inget. Får ta en längre imorgonbitti eller mellan skolan och träning. Jag har som mål att springa varje dag den här veckan och sen hålla i och springa så ofta jag kan, kanske inte varje dag, fram till den 25:e april då det är badmintontävling. 

Har spanska läxförhör imorgon. Tidigare under vårterminen har jag typ gett upp på spanskan så det kommer antingen gå bättre än vad det gjort hittills. Är faktiskt redo för ett läxförhör. Dock brukar vi få meningar och jag är inte säker på om jag kan skriva ut hela meningar och böja vissa ord, men det får gå som det går, jag kan orden iallafall. 

Nu ska jag faktiskt sova. Jag var så sjukt trött efter att vi sett estet-treornas (estet-11 är det va?) slutproduktion "Cats". De hade första föreställningen i lördags tror jag så de var inte sådär jättevana, men jättebra föreställning. Men jag var iallafall så trött att jag inte orkade göra något typ och de andra satt och prata och det gjorde inte saken bättre. Hade ont i huvudet också. Så nu ska jag som sagt sova. Måste vara utvilad för muntligt nationellt prov i svenska plus det där spanska-läxförhöret. Skulle tippa på att spanskan är svårast... 

Kan inte ni som läser det här kommentera något som ni ser fram emot eller skulle vilja göra någon gång i livet eller någon plats ni skulle vilja åka till? Jag skulle vilja veta sånt för att jag känner ofta att jag måste göra någonting, och inget litet som att jag bara har tråkigt och typ läser lite. Jag har planer på att åka utomlands så snart som möjligt, men jag kommer vilja åka till fler ställen. Jag skulle vilja göra något som jag inte gjort förut. Jag skulle bli så jätteglad om ni ville kommentera något!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar