torsdag 12 mars 2015

Bok intresset tillbaka!

Nyss läst klart Jellicoe Road. Den var så mycket bättre än vad det kändes som i början. Den har fått jättebra recensioner men när jag väl skulle läsa sen gick det liksom inge bra. Förra veckan började jag igen och ganska precis på mitten börjar allt bli intressant och då var det svårt att släppa boken. Blir så glad när jag hellre sitter med en bok än att hålla på med iPaden eller något. 

Nu ska jag läsa en bok som heter Dödens trubadur. Den första boken heter Röd skymning och jag läste den för några år sedan och det var en så bra bok! I somras köpte jag den andra boken. Har fortfarande knappt öppnat den... Men nu så! Det är Fredrik Lindblom som är författare. Jag fyller 16 om (precis) en månad. När jag skriver det är är klockan typ 17:30 och jag är född runt 17:00. Alltså ganska precis. Anyway, jag tror att jag var 13 när jag läste den första så det är ju inte säkert att jag tycker om den här nu, men jag hoppas på det!


(Ni kanske ser att jag har jeans på mig. Jag köpte ett par i måndags. Stretchiga och högmidjade och faktiskt ganska sköna.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar