måndag 23 mars 2015

Nu så!

Hej på er! Igår var jag ut & gick en bit. Nu har jag varit ute & sprungit. Ska anmäla mig till en tävling imorgon på träningen. Har inte tränat på över en månad... Men det är en månad kvar till tävlingen så jag ska verkligen hårdträna tills dess. Om jag inte gör det så drabbar det inte bara mig utan också min dubbelpartner & han jag ska spela mix med. Vet inte om man kan säga att vi är partnes om vi bara har spelat med varandra typ en gång förut & det var typ förra säsongen...

Nu jävlar ska det bli skillnad! Tänker så ofta att det vore så skönt att ha bra kondition, typ på idrotten & badmintonträningarna behövs det men jag gör aldrig något åt det. Jag tror att jag behöver den här tävlingen som motivation så att jag kommer igång! Allt kommer bli så mycket lättare. Man blir ju dessutom smartare av att idrotta... 

Konditionen var förvånansvärt bra, däremot så gjorde det ont i smalbenen mot slutet... Vet inte riktigt vad det kan bero på, men hoppas att det blir bättre när jag blir mer van vid att springa.

Gjorde en kjol igår, sydde fållen idag men resten gjorde jag igår! Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar