söndag 28 september 2014

30 day squat

Just nu ligger jag på golvet och bloggar... Då kanske ni undrar varför? Jo för att jag tränade lite med min rosa yoga-matta och efter att jag stretchat så bara hamnade jag här och nu orkar jag inte kliva upp. Så var det med det.

Tänkte tipsa om en app, eller tre egentligen.

Så här ser apparna ut. Jag hittade dem tyvärr inte i min samsung-telefon utan bara på iPaden men det verkade finnas andra bra där.
Så här ser det ut när du öppnar appen.

Sen trycker du på en av dessa knappar så står det vad du ska göra under t.ex. dag 1. Som ni ser är jag på dag sju. som jag då ska göra imorgon.

På raden längst ner finns det några knappar, om en trycker på den det står Exercises på så kommer alla övningar som finns med i appen upp, trycker du på en knapp så kommer det upp exakt hur du gör övningen.
Personligen tycker jag om den jättemycket. Jag hade dock gjort fem stycken och sen slutade jag... Men nu ska jag verkligen försöka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar