måndag 15 september 2014

Racketskola!

Fick ju vara med på racketskolan idag. Såå kul var det! Nu längtar jag ju till fredag mer än vanligt! 

Vi var på nån teater idag med skolan. Det var en kille som pratade om hur han kom till Sverige 1994. Skitbra! Såna saker får en att tänka till hur bra en faktiskt har det.

På idrotten skulle vi skriva ett varsit träningsschema av nå slag. Är inte klar än kan jag ju säga. På profilen så skulle vi ha gjort en film, tänkte lärarna. Men vi fick skriva förra gången vad vi helst ville jobba med, fick välja mellan 5 olika saker. Ingen ville jobba med dom "största" och "roligaste" grejerna. Så vi ska göra nån slags föreställning igen. Förhoppningsvis blir den bättre än förra året. Det kommer antagligen bli mer dans iallafall. Jag vill både dansa och spela teater. 

Nu blir det plugg, kanske lite med legot och sen sova. Ska hinna med att äta också. Morgondagen ser ut som så att jag har sovmorgon till 9:35. Slutar 15:25 och då blir det gym. Sen ska jag till brorsans skola och äta, mums. 

Hur har er dag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar