tisdag 2 september 2014

Marsvin<3

Jag fick åka hem från skolan... :( Så nu ska jag vila så att jag kan gå till skolan imorgon! Tog med mig lite grejer hem utochfall jag orkar göra något lite senare. När jag ska hem från skolan för att jag är sjuk så vet jag inte om jag är tillräckligt sjuk. Men nu tänkte jag att jag gör mer nytta hemma än i skolan. I skolan kommer jag inte kunna lära mig nånting eftersom jag inte kan koncentrera mig och jag kommer inte bli friskare precis. Hemma kan jag bli friskare iallafall. Jag tror att jag kommer kunna gå imorgon. I värsta fall så får jag åka hem men då har jag försökt iallafall. Jag hatar att missa saker! Men jag har gjort det viktigaste, bild och knäppt kort för elevskyddsombudet. Det kortet blev väl lite speciellt... Det stod tre sjuor på knä längst ner, ovanpå dem en sjua och en åtta, ovanpå dem, jag. Så en pyramid. På varsin sida stod två nior. Sen ramlade alla ihop på en hög på golvet och då tog fotografen ett kort då också... Well, well, hon tar nog inte den bilden hoppas jag...

Nu ska jag vila och äta.

Kram!


Mörk och dålig bild på ett av min lillebrors marsvin. De är såå söööta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar