torsdag 25 september 2014

Träning å träningsvärk

Hej!

Har haft träningsvärk ganska ofta på senaste tiden, vilket jag faktiskt tycker om.
Hade racketskolan i måndags vilket var nice.
I tisdags hade jag badmintonträning. Under hela träningen gjorde vi 95 upphopp. Om ni har gjort riktiga vet ni hur jobbigt det är, och när jag säger riktiga menar jag att när många tycker att det blir för jobbigt börjar de böja på ryggen istället för benen, vilket inte blir lika jobbigt men det kan skada ryggen.
I går hade jag dans och då blev det mycket styrka... Jääättejobbigt!
Ikväll var det badminton igen. Rolig träning. Testade nya matchkläder också, de nya är sååå snygga! Anmälde mig till en tävling också, singel och dubbel, får se om det blir mix också. Ska försöka hitta en partner annars blir det att anmäla mig öppet.

Imorgon går jag först och främst länge, sen har jag racketskola. Sen ska jag hem och sova typ... Jag behöver sömn! Känns som att jag inte sovit på flera veckor...

Har börjat lyssna på massa gammal musik. Tycker inte att någon "nyare" är bra. Höll på att nämna massa låtar till mamma, tror att alla var från 80-talet... Men en är faktiskt ny:


Vi har börjat köra Just Dance på gårn på rasterna mycket nu också. Det är jättekul. Mest är det tjejer från nian, åttan och sjuan, men även killar från sjuan. Har sett några killar från åttan också, men inte så många. Men det är jättekul att köra! Förut så spelade bara killar FIFA eller NHL hela tiden, men nu har tjejerna börjat tagit över också. Det finns en nackdel... Efter att ha kört bara en låt så blir det lite svettigt... Men det är ju så kul!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar