söndag 28 september 2014

Angående springning

Hej på er! Igår fixade jag byxorna och städade. Jag gjorde även en sockerkaka. Idag är det plug och fortsatt städning som står på schemat. Det är även badmintonträning ikväll. Jag är extra taggad inför ikväll eftersom det är första träningen i nya gruppen! Har fått flytta upp en grupp så nu tränar jag i "högsta" gruppen. Det kommer att bli jobbigare och förhoppningsvis både roligare och att jag utvecklas mer. 

Ska i år även försöka träna upp konditionen, men jag tycker att det är sååå tråkigt! Jag frågade en kompis varför hon hellre sprang än styrketränade och det var för att hon tyckte att det var lättare, själv tycker jag tvärt om. Hur ska pringturen bli roligare? Jag lyssnar på musik, utan musiken skulle jag aldrig ha gett mig ut att springa nån gång, men ändå tycker jag att det är tråkigt. Det hade varit ännu värre att springa på ett springband, bara springa utan att komma nån vart, nä, det hoppar jag över. Någon som har nåt tips på hur det ska bli roligare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar