måndag 8 september 2014

Nästa vecka = rolig vecka





Nästa vecka blir en rolig vecka. Den börjar med en vanlig måndag förutom att jag ska vara med på racketskolan. Det är första gruppen i klubben. Jag kommer vara med och hjälpa till.

Tisdagen börjar jag 09:35 och badminton. Onsdagen är det dans. Torsdag är det läxhjälp och det brukar vara mysigt att gå på. På kvällen ska jag på jogg/spring-träning i Bollnäs. På fredagen slutar jag fem i halv två + duscha efter idrotten. På fredag ska jag nog också vara med på racketskolan.

Fullt upp alla kvällar men det blir ju superkul! Kommer dock vara supertrött så kanske får lägga mig lite tidigare än vanligt. Jag försöker somna vid nio alla kvällar och ikväll har det gått superbra att plugga också. Förvånad över det faktiskt. Men jag satte en halvtimme på spanska och nu kan jag den ganska bra. Behöver verkligen träna mer men det överlåter jag till morgondagen. Det blev lite avbrott för jag fick ett samtal och min lillebror behövde veta lite grejer men det var ju bättre än om jag hade satt tjugo minuter och fått avbrott på dem.

Men nu ska jag snart sova så god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar