tisdag 16 september 2014

Augusti

MÅNADEN-Augusti

Månadens favoriter:
Blogg: http://keela.se/http://epicfaiil.se/,
TV-serie: Pokémon (fast att jag kanske började kolla i September...)
Kändis: Orlando Bloom
Låt: 4 chords - The Axis of Awesome
Bok: Kyssen - Jacqueline Wilson
Vän: Alla mina vänner!
Godis/snacks: Popcorn, alla gånger! Men nu även lättsaltade/saltade chips.
Klädesplagg: Mina nya spring-tights från H&M:


(Länk till bilden)


Den här månaden har jag...
Varit på dejt: Nej
Kysst någon: Nej
Blivit/varit kär: Nej
Varit på fest: Typ, snarare kalas.
Tränat: Ja!
Slösat pengar: Nej!
Bråkat: Nej.
Varit på tjejmiddag: Näe.
Gjort en god gärning: Inte vad jag kan komma ihåg, men tror nog att jag hunnit med åtminstone en på en hel månad.

Fem ögonblick jag kommer att minnas från den här månaden:

  1. Skolan började.
  2. Min bror fyllde år.
  3. Jag jobbade i en golfkiosk med en kompis.
  4. Jag började på dans, igen.
  5. Tränade på pass i Bollnäs.
Månadens citat:

Allt är tillåtet i krig, kärlek och pokémon-strid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar