onsdag 26 mars 2014

15 om två veckor?!

     Idag har jag haft det bra. Jag har upptäckt att jag har varit så otroligt stressad den här veckan så att jag har bitit ihop käkarna på kvällarna - och på dagarna - så att jag har fått ont i huvudet och käkarna. Jag har dessutom varit lite sur. Eller inte varit sur, mer låtit sur, ibland. Men mest har jag försökt att vara glad. Jag spelade Fifa idag också! Haha, jag och Ronja körde och det slutade med att det stod 0-0 och det blev förlängning men då behövde jag gå på lektion så jag kunde inte spela det. Haha, vi äger ju... Jag sköt några skott på mål men de flög bara över eller bredvid. Någon som skulle vilja tala om hur man skjuter in i själva målet på Fifa 14 på x-Box 360? Skulle behöva veta ut och fall det blir nån mer gång...
     Nu är det mer plugg som väntar. Jag kör på moppe-plugg ikväll så tar jag lite imorgon bitti och lite efter moppekursen imorgon. Emellan blir det sova, äta och skola. Och lite bloggning så klart. Även jag behöver en liten paus ibland. Och eftersom jag ändå inte har kommit på hur man gör tidsinställda inlägg än så blir det nog bra. Ska nog försöka göra ett tidsinställt igen. Det funka inte sist men jag har ändrat lite med tiden och sånt så nu kanske det funkar.
     Nu ska jag läsa ur moppe-boken, svara på frågor i den andra moppe-boken och svara på frågor på drivers webb. Om tre veckor kanske jag får köra moppe helt lagligt! Jag fyller ju på lördag om två veckor. Femton om två veckor... Då får jag cykla utan hjälm! Haha, jag tänker nog ha hjälm ändå, om jag inte vill förstöra frisyren såklart... Haha närå, det är dumt att inte ha hjälm. Kommer det en bil och kör in i en så kan man dööööööö. Och jag har ingen lust med det precis.

Nu måste jag plugga så att jag får sooova, för det behöver jag. Puss å kram <3

Bild sen i julas <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar