tisdag 11 mars 2014

Glad idag!

     Idag är jag glad! Jag vet inte varför, det kan vara för att jag fick träffa alla i skolan eller för att solen skiner. Jag är glad iallafall. Solen skiner som sagt. Det kan göra mycket. Då vet jag att sommaren är på väg. Ska jag säga som kom hem från sommaren igår... Haha, jag får aldrig nog! Det var god mat i skolan också, då blir jag också glad.
     Jag verkade inte ha missat jättemycket i skolan. Måste fixa en del saker bara, kommer ta lite tid med jag har hela eftermiddagen på mig. Jag har inte laddat över några bilder till datorn än så ni får hålla ut lite till. Kanske blir senare för jag måste ladda över bilderna idag.
     Jag skulle på träning ikväll men det var konfirmationsträff. Emma var sjuk idag så det var lite tråkigt men det har gått ändå. Nora och jag ska iallafall på konfirmationsträffen. Jag har saknat dem så mycket! Det känns som att jag bara vill göra allt som går att göra med dem, nu, på en gång.
     Imorgon, om en månad, fyller jag femton år! Jag längtar dit. Jag har kommit på två saker jag önskar mig, det kom jag på igår när jag inte hittade att köpa en av sakerna och en är det liksom att jag vill ha den, men ska jag verkligen köpa den, jag har ju velat ha den så länge, men ändå... Jobbigt, jobbigt... Den första är en VS och den andra är en parfym. Har inget från just dem märkena men det mesta luktar gott.
     Det jag ska göra nu är att träna på spanskan tills imorgon, översätta och ändra lite i en text på spanska och engelska och göra två eller tre bildspel. Det svåra är det där med spanskan. Jag kan inte så mycket utan till som på engelskan och det är så mycket som ska översättas. Jag löser det nog. Det behöver förhoppningsvis inte bli klart tills imorgon. Sen är det inge mer spanska den här veckan. Helgen kan jag ägna lite till till det också.
     Ikväll vill jag helst bara komma hem från konfirmationsträffen och lägga mig i sängen och läsa. Sen sova i tid. Jag är så trött. I morse trodde jag att jag skulle somna på lektionen men sen blev jag helt plötsligt jättepigg och nu börjar jag bli trött igen. Det går upp och ner hela tiden!
   
Lite äldre bild med sådär kvalitet, går att titta på iallafall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar