fredag 21 mars 2014

Prao slut

     Idag tog praoen slut. Det har varit en jätterolig vecka! Kommer verkligen sakna den här veckan. Idag blev jag bjuden på prinsesstårta två gånger så det var nice. Sen fick jag dessutom godis att ta med mig. Jag fick plocka tills jag skämdes. När jag hade plockat lite grann så tyckte jag att det räckte. Personalen tyckte att jag hade plockat alldeles för lite, jag måste ta minst halva påsen. Så det var bara att plocka mer då...
     Naglar har gått av, jag har fått ont i axeln så jag inte får spela alla matcher i helgen, men det var så värt det! Okej, jag hade kunnat hoppa över det men hade jag vetat att det skulle vara såhär kul och att jag skulle få ont så skulle jag ändå ha gått dit. Det har varit skitkul! Och jag har nog aldrig varit så här glad under en sån lång period förut. Har lett hela tiden, jag blev glad bara jag gick in genom dörrarna.
     Nu snart ska jag gå och äta middag hos en familj jag inte träffat på flera veckor. Det ska bli kul att träffa dem igen.
     Juste... Glömde jag säga att när vi hade svängt in efter byvägen så tog jag en tugga av godiset och tandställningen lossnade...? Kul... Pappa tryckte dit den igen men det håller ju inte så bra. Men jag har klarat mig i nästan två år (i maj blir det två år) utan att någon har lossnat. Jag hade ju två förut men nu har jag bara nere. Om jag säger till någon att jag har tandställning så brukar jag få svaret "Va?! Har du, det har jag aldrig sett! Vart då?" Typ så... För jag har inte räls, jag har en som går efter insidan av nedre tandraden. Den andra jag hade gick i en båge upp i gommen.
     Imorgon blir det badminton med Emma <3. Har inte träffat henne sen i söndags på träningen. Jag saknar alla mina kompisar nu! Jag behöver dem!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar