måndag 31 mars 2014

Inte så mycket bloggande nu...

     Det blir inte så mycket bloggande nu. Dels för att jag har så otroligt mycket att göra med tanke på att jag fortfarande har skolarbete sen NZ och dessutom har moppekursen som jag måste visa att jag kan så att jag får ett provdatum så snabbt som möjligt, annars får jag stå på kö och vänta på andra. Det känns bättre om jag kan få provdatumet bokat till nån dag veckan efter att jag fyllt år.
     Imorgon är det gym och badminton med Emma! Ska bli kul. Har längtat efter att få träna hela dagen. Men även att få sova så att kroppen får vila och orkar med. Måste bli noggrannare med sömnen. Därför ska jag lägga mig och försöka sova så fort jag borstat tänderna, har pluggat på moppekurs-grejen sen jag kom hem efter att ha övningskört på Driver. Nya tag imorgon!

Ha det bra! <3

Från i höstas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar