söndag 23 mars 2014

Sunday

Idag är det söndag. Imorgon börjar skolan. Jag har hur mycket läxor som helst som jag måste göra men det tar lite tid.

  1. Träna på spanskan
  2. Skriva en text på svenska
  3. Översätta den till spanska
  4. Och engelska
  5. Plugga till ett NO-prov som alla andra gjorde för fyra veckor sen...
  6. Träna till moppe-kortet
  7. Läsa några sidor i SOn om andra världskriget (inte typ tio sidor då, närmare trettio i så fall)
  8. Och svara på massa frågor om det
  9. Läsa ett (eller flera?) kapitel ur en bok på svenska
  10. Läsa tre dikter och svara på frågor om dem på svenska
Det kanske känns som lite för vissa men när det borde vara klart imorgon helst så är det ganska mycket. Jag får ta lite dag för dag. Men svenskan och spanskan måste jag göra klart först och främst, och No och SO... Hehe, jag har lite att göra...

Nu är det träning som står på schemat i alla fall. Springa först sen styrketräning. Ska bara byta om så kör jag sen!

Bara jag som älskar sånt här? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar