söndag 30 mars 2014

Plugg + städ dag

Idag ska jag plugga och städa. I fredags och igår pluggade jag och bakade. Dags att ta tag i rummet. Det är inte jättefarligt sådär men jag ska få ut en hel bokhylla som det just nu ligger grejer i och rensa garderoben totalt. Asså, prova allt och ta bort det jag inte kan ha. Sen är det plugg som gäller. Det är kul att plugga på moppekortet så därför ska jag börja med spanskan. Eller ja, först och främst rummet.
     Idag är sista dagen för den där "min vardag-utmaning" på instagram. Jag tänkte först inte göra den men sen blev det liksom, "varför inte". Också gjorde jag den! När jag kom hem från att vara i NZ i två veckor utan internet och kollade instagram.... Jag blev så irriterad på att det stod typ 3/5 på varenda jäkla bild! Haha, min kompis förklara vad det var och att hon aldrig nånsin skulle göra den.
     Nu ska jag sätta fart! Kram <3

⇩Fick en ben&jerry's igår om jag ville ha, eller asså vi dela på den. Fast jag gillar ju inte choklad så jag tog vaniljglass och efterlängtade popcorn. Jag måste ha ätit typ dubbelt så mycket som min lillebror och våran kompis åt tillsammans...⇩

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar