torsdag 27 mars 2014

Helgen

     Jag ska inte göra nåt i helgen. Jag tänkte ju vara med tjejerna men Nora skulle göra en annan sak som inte går att flytta på som är skitkul så vi har bestämt att ta det fredagen den 11/4 istället.
     Sen tänkte jag om jag kunde vara med Mimmi men hon kunde inte. Vad ska man göra då? Jo, jag ska då fixa alla dessa läxor. Träna, träna, träna på läxor och moppe. Sen ska jag sova på kvällen. Jag ska också städa rummet och röra på mig. I alla fall ett var runt byn per dag, eller söndag är det ju träning. Sen ska jag inte planera nå mer, eller jo, äta popcorn har jag inte gjort på jättelänge. Men jag har haft så mycket att göra så det kan vara skönt att ha en helg som jag kan göra saker som jag behöver göra för att inte blir så stressad. För jag kan inte vara såhär nästa vecka också.
     På måndag skulle vi få testa köra. Jag måste gå 25-35 minuter tidigare om jag ska hinna dit i tid. Jag tror att det kommer att gå bra. Bara jag kommer i kapp med allt i skolan, vilket både jag och mina lärare vet att jag kommer göra om bara nån vecka, så löser allt sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar