tisdag 25 mars 2014

Våffeldagen!

     Idag är våffeldagen! Hoppas att alla har fått äta riktigt goda våfflor. Det har jag! Jag har dessutom fått i ordning på läxorna lite. Jag har läst till NO:provet imorgon. Jag har pluggat på spanskan tills imorgon. Jag har läst klart Pojken i randig pyjamas vilket betyder att Svenskan och NO:n är helt klar. Efter träningen planerar jag att läsa i boken från moppekursen. Det är ju dags imorgon igen. Efter moppekursen ska jag till tandläkaren - igen. Jag var där igår också för att limma fast tandställningen.
     Idag har jag haft badminton på idrotten. Det var både roligt och tråkigt. Det var ju roligt att spela men bollarna och racketarna är skitdåliga. Det blir bättre med träning ikväll! Den börjar kvart över sju så jag ska snart iväg. På hemkunskapen fick vi köpa en frysmaträtt på ICA och planera en likadan måltid. Vi ska laga det om två veckor, nästa vecka ska 8B göra samma som vi gjorde nu.
     På fredag kommer tjejerna, Emma, Nora och Ronja, hem till mig. Vi ska ha spel/film/mys-kväll. Jag har inte varit med Ronja utanför skolan nån gång så det ska bli jättekul! Kul att vara med alla förstås.
     Jag längtar till sommaren, det kommer ni också göra efter dem här bilderna:

Hobbiton


SOL!


At the beach.

Steker lite fisk en morgon, soligt är det!

Ligger och solar lite...
     Bilderna är alla tagna i Nya Zeeland som ni kanske förstår. Hope you liked it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar