fredag 28 mars 2014

Helg!

     Idag har jag varit i skolan. Det har varit ganska kul. På SO:n började vi kolla på Schindlers list och den verkar väl bra. Än så länge var det inte så läskigt. Den är totalt typ tre timmar så vi delar upp den på flera lektioner. Sen hade vi ingen musik så på den lektionen spelade vi biljard, jag och Ronja mot Emma och Nora, haha, Nora och Emma var på väg att vinna överlägset men de sköt ner åttan i fel hål. Sen körde vi färg med några killar i klassen och det var kul. Kul att många ville vara med och skratta även om folk åkte ut. Sen hade vi NO. Lunchen var ganska okej, jag försöker äta åtminstone en portion varelse det är gott eller inte. Efter lunch plattade jag Ronjas hår och efter det spelade vi bubblan med en kille från vår klass och två tjejer från B. På bilden ritar vi typ tonåringar och antingen något bra eller dåligt, typ känslor. Vi satt kvar där ett tag efter lektionen slutat för vi har ganska lång rast innan slöjden. På slöjden så sydde jag klart kragarna till klänningen men vi kom på att de skulle sitta ihop där bak för att det skulle se lite bättre ut, det stod liksom inte i beskrivningen. Jag sprättade upp den kortsidan och min lärare sydde det åt mig när vi slutat.
     Sen blev jag så baksugen så det är inte sant! Jag bakade två sockerkakor, brända maränger och började på cupcakes som jag gör klart imorgon. Marängerna slängde jag innan jag fick något kort.

     Sen stack jag till en kompis. Hans syster och hennes dotter var också där. Så jag, kompisen, min lillebror och kompisens syskonbarn hoppade studsmatta och sen spelade vi Just dance 2014. Jag gick hem typ kvart i nio/nio bara för att jag ville. Jag vill ha lite ensam-tid hemma på mitt rum. Ha en bra helg nu allihopa! Ska kolla på The Vampire Diares nu.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar