onsdag 12 mars 2014

Taggad till 110%

     Nyss gick jag ett varv runt byn, som ni såg i det tidigare inlägget. Det var väldigt skönt och väldigt varmt. Jag fick bara sån lust att leva. Det ledde till att jag blev träningssugen. Jag ska träna istället för att sitta här och skriva så jag inte tappar lusten men jag ska skriva lite till. Om två dagar är det fredag och på antingen fredag eller lördag kväll ska vi kolla om vi kan vara med en familj och äta middag och så. Det känns skitkul för jag har inte träffat min kompis i familjen på ett bra tag. På lördag har jag badmintonmatch och jag var tydligen förstasidad. Det känns skitkul det med! Det betyder att man tror att jag kommer vinna i min grupp. Det är inte i ålder nu, utan ungdomsserien. Jag spelar i C medans min kompis spelar i A tror jag... A är i alla fall högst upp. Det är kul med såna tävlingar så att man kan möta såna som är ungefär lika bra som en själv.
     Nästa vecka börjar körskolan! Är såååå taggad! Jag har längtat ihjäl mig efter att ta moppekort. Jag får dock inte ta själva moppekortet för ens om en månad (precis!!!!). Det ända tråkiga med min födelsedag är att mellan typ ett och sju (nånstans där, kan vara halv ett eller halv sju också, kommer inte ihåg...) så ska jag vara i Bollnäs och träffa konfirmander från Hälsingland. Jag tycker att det ska bli kul men inte så kul att halva dagen då jag fyller femton går bort. Vi skulle få middag där men jag äter gärna sen middag hemma också, hehe... När vi fyller år får vi bestämma maten och då vill jag äta det när jag fyller år helst! Annars får jag väl ta det dagen innan. Eller efter för den delen, då är det söndag.
     Förutom det där som händer på min födelsedag så är jag så grymt taggad inför allt! Moppe, livet, träning, kompisar, 15 år, badminton... Och när jag gick nu så blev det nästan för varmt med jacka på sig. KUL JU! Snart blir det väl sommar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar