fredag 17 oktober 2014

Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Idag blir en fullspäckad dag. Börjar med att gå till bussen, åka till skolan. 8:30 ska jag träffa SYV:en, typ sist av alla... Men bättre sent än aldrig. Sen ner till slöjden, jobba lite. Nån gång efter det ska vi åka och bada i Bollnäs, inte kul. Har aldrig tyckt att det varit sååå jobbigt förut, men den här gången vill jag på riktigt inte. Sen hem, äta lunch antar jag, eller om vi gör det innan badet. Sen slutar jag men jag ska ha slöjd igen bara för att. Efter det är det racketskola! Det är roligt. Efter det så ska jag kanske ducha, igen, och göra mig iordning och sen gå upp till gårn å vara där ett tag. Det blir nog superbra! 

Så allt är bra idag förutom badet, plus att vi ska bada på måndag också! Men i helgen är jag ledig iallafall så då kan jag sova. En kompis ska kliva upp jättetidigt på lördag och hon sa att jag gärna fick sova lite åt henne å, jag räknade ut att isåfall så skulle jag få sova till typ halv fem på eftermiddagen... Så nej tack... Hatar att sova bort hela dagen. 

Till frukost blev det toast. Igår åt jag mackor till frukost och i skolan gick vi och köpte bröd och då är det fyra för tio, typ små baguetter och andra såna småbröd. När jag kom hem så mådde jag inte så bra så jag bestämde mig för; inge mer gluten idag. Jag har haft problem med det förut, jag fick ont i magen och så, så jag ska nog ta det lite lugnt med det. Det var väldigt bra när jag åt fil och flingor, för då är det ju inte dominerande av gluten. Tror att jag ska börja äta det ganska mycket igen så jag slipper få ont i magen och må dåligt. Somnade igår eftermiddag också och vaknade med ont i halsen... Det gick bra på träningen men om vi ska bada idag...

Ha en bra fredag nu allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar