torsdag 30 oktober 2014

På riktigt den här gången!

Har känt mig ganska nere dom senaste veckorna. Nu i ungefär en vecka så har jag känt mig mycket gladare! Jag vet inte riktigt varför det har varit som det har varit eller varför det är som det är, men det känns bra att må bra. Som det känns som just nu så vill jag verkligen träna, helst varje dag. Jag vill se och känna resultat. Känna att jag orkar mer styrkemässigt men även konditionsmässigt. Nu har en kompis till mig fyllt femton och jag kan ju försöka få med henne nån gång på pass, mamma och jag har lite olika scheman och kan inte samma dagar och jag vill inte själv bland alla vuxna människor. En behöver ju inte åka till Bollnäs på pass varje vecka, men nån gång ibland sådär kan ju vara kul! Dessutom så tar jag själv i mera känner jag, än om jag ska till gymmet och köra själv. Sen finns det ju olika pass att välja mellan också. 

Så nu ska jag på riktigt försöka hålla igång att springa eller styrketräna ibland. Jag har ju träning fyra gånger i veckan plus racketskola en gång som tar upp lite tid. Men det finns faktiskt tid att träna på, som idag fanns det tid även om jag ska på träning ikväll. Det gör väl inget om en springer 1.8 kilometer och tränar sen ändå, konditionen blir ju bara bättre och det är det som är viktigt, sen får jag ju inte köra slut på mig men 1.8 km är inte långt att springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar