torsdag 23 oktober 2014

Divergent-Four

Idag lyssnade jag klart på ljudboken (boken) Four som typ är en del av Divergent-serien. Nu äre bara de som sett filmen eller läst boken Divergent som kommer fatta nånting. Four handlar om Four/Tobias innan han träffar Tris och när han träffat Tris. Det kommer även sånt som inte varit med i Divergentboken och allt är ur Tobias perspektiv. Det tog tre dagar att lyssna klart ungefär sju timmar för mig, då har jag ju gått i skolan och sånt också. Jag har knappt kunnat släppa boken och har lyssnat på raster i skolan och typ hela tiden när jag varit hemma! Nu ska jag hitta nån ny ljudbok.

Jag kommer kanske slänga upp nåt inlägg imorgon men kan inte lova något men sen kommer jag inte att uppdatera på några dagar så får se när jag kommer tillbaka igen. Men annars, ha ett bra höstlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar