måndag 13 oktober 2014

*Suck* säger jag bara...

Måndag, igen. Skola, igen. 

Ska hämta en tjej på fritids som är med på racketskolan i eftermiddag, jag drömde om att jag blev jättesen eller nånting. Jag hoppas att det kommer gå bättre i verkligheten. 

Just nu är jag trött och har träningsvärk och skulle gärna ha en ledig dag. Men nej... Vi kommer inte ha någon idrott idag eftersom det är badvecka så då kommer jag ha en håltimme mellan lunchen och profilen som är sista lektionen. Jag tror att jag ska plugga lite på engelskan då och sen läsa Hobbiten. Läste klart till halva igår, bara halva kvar! Sen ska jag läsa antingen Dödens Trubadur eller alla delar av Sagan om Ringen. Får se vad jag känner för, men jag tror att det blir Sagan om Ringen eftersom jag är inne på det spåret nu. 

Jaa, nu är det väl bara att byta om, borsta tänderna och gå ut till bussen. 


Jag känner mig minst lika trött som jag ser ut att vara på bilden...

Kram på er, hoppas ni är mer taggade än mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar