fredag 3 oktober 2014

Bollnäs ESS ikväll!

Dagen har inte varit jättebra, men den har väl inte varit dålig heller. På SO:n pratar vi om folkmord. Det är väl lite intressant men framförallt hemskt. 

Ikväll blir det kul iallafall! Kvart över sex har jag mitt första pass på Bollnäs ESS! Kan knappt vänta! Ikväll blir det två danspass, antagligen både jobbiga och roliga. Grejen med Bollnäs ESS är ju att alla kan, så jag antar att det är anpassat för både dem som inte brukar träna, eller inte har gjort just den grejen förut, och för dem som tränar typ varje dag. Sen finns det ju vissa pass som det står att en kanske ska vara van att springa långt, och det är ju knappast något som jag skulle välja att göra. Men det ska bli superkul iallafall! 

Innan dess så blir det att packa. Göra mig iordning inför det och sen så ska jag till en kompis direkt efter imorgon. Familjen ska äta där och jag stannar kvar å sover över. Får se om jag orkar badmintonen på söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar