fredag 31 oktober 2014

Funday

Åååhhh... Vill bara ha!
Dagen har varit väldigt bra! Stack till en kompis på förmiddagen. Vi bakade en rulltårta, spelade monopol och gick ut och gick en sväng. Rulltårtan var väldigt (väldigt!!!) söt. Absolut inte utseendemässigt utan smakmässigt. Jag vågar knappt skriva vad vi hade för fyllning, men för er skull gör jag det, och jag kan ju passa på att nämna att det här är absolut inget jag brukar äta, utan det blev liksom bara idag, skulle jag äta det oftare skulle jag nog inte må så bra... Okej, men vi hade iallafall smörkräm, ovanpå det ett lager hallonsylt, sen ett lager grädde och till sist konserverade mandarinklyftor... Sen hade vi ju socker runt om den och då lite på insidan också... Som sagt. det var bara för idag. Efter att vi hade gått ett tag utomhus så mådde jag inte så illa... Hur kunde jag äta så mycket av den!? Knäppt, men nu vet jag att jag inte ska äta sååå mycket sötsaker på en gång...

Anyway, jag åt hemma hos henne sen kollade vi på en film men hann inte se klart innan jag ville åka hem. Vi har nämligen båda badminton-match imorgon så lite utvilad kan en ju få vara. När jag kom hem var en kompis hemma hos oss också som var med en av mina bröder, jättekul att få träffa den kompisen igen! Även om det bara var två helger sedan... Haha, men kul ändå.

Nu ska jag tagga inför imorgon, ska köra så hårt att jag blir helt illamående, okej, kanske inte sååå hårt då, men nästan. Första matchen klockan nio så bör åka absolut senast åtta. GOD NATT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar