fredag 10 oktober 2014

September

MÅNADEN-September

Månadens favoriter:
Blogg: http://keela.se/http://imactive.se/idawarg/
TV-serie: Har inte kollat så mycket på nån tv-serie faktiskt.
Kändis: Orlando Bloom, Johnny Depp
Låt: Poison - Alice Cooper
Bok: Hobbiten - J.R.R. Tolkien (översättning: Erik Andersson)
Vän: Alla mina vänner!
Godis/snacks: Popcorn och saltade/lättsaltade chips.
Klädesplagg: Min svarta kjol från H&M: (bild från julen 2013) (har även använt koftan ganska mycket som är från Vero Moda)




Den här månaden har jag...
Varit på dejt: Nej
Kysst någon: Nej
Blivit/varit kär: Nej
Varit på fest: Födelsedagskalas snarare...
Tränat: Ja!
Slösat pengar: Nej!
Bråkat: Nej.
Varit på tjejmiddag: Näe.
Gjort en god gärning: Inte vad jag kan komma ihåg, men tror nog att jag hunnit med åtminstone en på en hel månad.

Fem ögonblick jag kommer att minnas från den här månaden:

  1. Började hålla i racketskolan.
  2. Ätit på min brors skola.
  3. Hösten kom!
Sen kommer jag inte på något mer, haha..

Månadens citat:

Allt är tillåtet i krig, kärlek och pokémon-strid.

(Vet inte vad ni säger, men jag tycker iallafall att det är ett bra citat...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar