måndag 9 juni 2014

Bra dag på stranden!

Idag var ju vi i Hällbo och badade. Det var jätteroligt. Sen började det åska, men vi var kvar en liten stund ändå. Sen fick vi åka hem och då gjorde vi det. Jag och nästan alla killar, iallafall i min klass, åkte moppe dit. En kille åkte EPA. Men nu är jag hemma i mitt nystädade rum och myser för mig själv. Fast jag ska nog äta något också. Jag åt bara en grillad korv så jag ska nog ta en macka eller nå. 

När man skriver om något roligt så låter det inte så kul och när man skriver om något tråkigt så låter det som att "det är väl inget att vara sur över". Typ. 

Men vad ska man göra utan att man får kolla på tv eller wi-fi? Vad gjorde folk innan det fanns el? Innan det fanns internet? Det här inlägget kommer upp när jag har fått internet. Har inget på iPaden.

Finaste bilden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar