söndag 15 juni 2014

Läser Hobbiten

Igår var jag och badade på kvällen. Mimmi och hennes familj åt middag hos oss så vi körde ner till stranden. Mina kompisar var redan där så vi satt och pratade och jag badade två gånger. Först tjata jag på alla andra att dom skulle bada, men sen slutade jag, sen när dom väl skulle bada hade jag tappat lusten. Men det slutade med att jag badade två gånger. Sen åkte vi hem och åt efterrätt och pratade lite och sen åkte Mimmi hem. 

Idag hade jag mer än gärna åkt och badat, men just nu är jag hundvakt och sen tror jag att jag vill träna lite också. Så jag får se. Sen vet jag inte om nån annan ska bada heller. Det hade inte varit helt fel att åka till Skog och bada, med båt. Men jag vet inte om pappa har tid. Så jag får se vart jag tar vägen och gör idag. Jag ska börja med att läsa. Jag håller fortfarande på att läsa Hobbiten. Måste bli klar med den nån gång. Sen har jag bara en bok kvar att läsa. Sen måste jag ha nya böcker!

Och eftersom att jag precis har vaknat så får ni en bild på min utsikt istället. Mestadels altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar