måndag 30 juni 2014

God morgon världen!

God morgon världen! Igår var jag på Ockelbo marknad. Det regnade asmycket, men det gjorde inte mig så mycket. Jag köpte fyra saker, eller fem. En av sakerna är present till en kompis och en av sakerna var godis som jag redan har ätit upp. Men ni vill väl kanske veta vad det andra är?


En väska för 100kr. Jag valde mellan den här och en ljuslila. Till slut så blev det den här och nu ångrar jag mig inte. Den lila var precis likadan fast i annan färg.


En keps med Spider-Man. Vi kan ju låtsas att det är The Amazing Spiderman. Det står ju inget på den så då bestämmer jag det, haha. Men jag har ingen keps så då passade jag på att köpa för 120kr. En snapback brukar ju kosta typ 300kr så det kändes ändå ganska bra.



Sista saken är en till keps. Det fanns en lika fast en svart, med rosa skärm och vit text. Men jag köpte den här och är nöjd med det. Har inte tagit bort nå lappar eller någonting men ni får stå ut med det.

Kram❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar