söndag 1 juni 2014

Gammal bild på mig och Mimmi

     Heeeej! Jag har inte bloggat på jag-vet-inte-hur-många dagar. Men det har varit ganska skönt tycker jag. Igår sov jag hos Mimmi tills idag och sen åkte jag buss hem. När jag kom hem tog jag och mamma en liten promenad. Jag har inte gått med henne sedan NZ och då gick jag mer med mina bröder än med henne. Så det var trevligt. Klockan sex fick jag ett kik-meddelande av en kompis som undrar om vi skulle på bio ikväll. Det hade jag glömt bort men vi åkte på bion iallafall som var klockan sju. Jag typ kastade i mig mat och typ flög upp på moppen. Vi såg på Maleficent och den var sååå bra! Jag har inte sett hela Törnrosa någon gång men den här är bättre än det jag sett, kan vara för att jag är lite äldre och gillar den här sortens filmer mer just nu.
     Jag har inte sett många Disney-filmer. För några veckor sedan såg jag Den lilla sjöjungfrun för första gången. I torsdags såg jag Tarzan för första gången och i fredags såg jag Aladdin första gången... Jag såg Lejonkungen första, och enda, gången när jag var tolv. Och det var bara för att jag skulle åka till London och se en teater så jag behövde se den på svenska för att förstå teatern på engelska. Jag känner mig väldigt duktig just nu... Haha, men eftersom jag inte fick se dem filmerna när jag var liten så får jag väl se på dem nu.
     Bilder från gårdagen/idag kommer någon gång. Vet inte när. Jag tänkte ta med mig mina kläder som jag köpte i Täby, men hittade bara fyra plagg, så det kändes ingen idé att knäppa kort på det. Jag får se om det blir några kort, haha. Men jag ska försöka göra det någon gång.

Kram<3

Gammal bild på mig och Mimmi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar