tisdag 10 juni 2014

Solig dag idag

Idag har jag varit ute typ jämt. Vi började med att städa utomhus. Sen i skåpen. Sen tittade vi på niornas brännbollsmatch: 9A mot 9B. Utomhus. Sen åt vi och sen kollade vi på niornas brännbollsmatch mot lärarna/personalen på skolan. Sen åkte vi och badade. Det var tredje gången jag badade i år. Sen var jag på träning. Jag har blivit liiite brun idag.jag brukar inte bli så brun på sommaren så jag får vara glad för det lilla. När jag hade varit i Nya Zeeland i tre veckor, då det var sommar där och vinter här, var en kompis ändå brunare än mig när jag kom tillbaka... Men jag bryr mig inte så mycket egentligen. Lite fräknig har jag blivit å. Känns kul att veta att jag har varit ute mycket iallafall!




Nedre bilden är inte redigerad så ni ser ju mina fräknar. Sen behöver ni ju inte kolla onödigt länge på bilden, haha. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar