torsdag 12 juni 2014

Sommarlov!

Fatta att jag har sommarlov nu!? Jag fattar det knappt själv... I tio veckor kommer jag att få göra allt som inte har med skolan att göra. Några saker jag redan vet att jag ska göra är;  bada mycket med massor av kompisar, jobba, konfirmera mig och läsa. Jag älskar verkligen sommaren! Jag hoppas att jag inte tappar kontakten med alla klasskompisar som jag brukar vara med. Vi har så kul ihop! Eller, jag har kul med dom, sen vet jag inte om dom har kul, men det tror jag 😉. Jag ska försöka att lära mig att åka vattenskidor på en skida. Min farbror kan det och jag vill också kunna! 

Jag tyckte att jag såg jättebra ut idag. Knappt att jag trodde att det var jag när jag kollade i spegeln. Någon mer än jag som tycker att jag skulle passa skitbra som alv i Sagan om ringen...?


Det blev lite konstig kvalité på bilden för att jag snapade bilden från telefonen till iPaden. Men jag ser väl bra ut ändå? Jag är jätteglad att jag valde att se ut som jag gjorde, med smink och hår och allt! När får ni lov?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar