måndag 23 juni 2014

Känner mig lite tråkig...

Jag kör med lite mellanrum mellan blogginläggen. Det bara blir så. Har inget att skriva om liksom. Men idag har jag varit med konfirmandgruppen. Det var trevligt. Imorgon ska jag också vara med dem. Vi ska till Undersvik tror jag. Det blir nog bra, hoppas det inte regnar så mycket bara. Jag fick åka hem i en kvart i spöregn. Jag hade regnkläder, men det täcker ju inte helt och hållet. Blev blöt i ansiktet och fötterna. Men jag tog en varm dusch och klädde på mig min Ziperall. Den är så skön! På onsdag ska jag vara med konfirmandgruppen igen, det ska jag tills på lördag egentligen men ändå, sen efter ska jag kanske vara med en kompis. Jag ska snart städa rummet, det behövs, igen... Haha, men lika bra att få det gjort. Kram ❤️

Sen har jag ingen bild heller, men det får gå ändå!😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar