söndag 8 juni 2014

Stå i en kiosk

Vad ska alla göra idag då? Jag var så duktig så jag vaknade typ tjugo i tolv så halva min dag är redan borta. På eftermiddagen ska jag stå i en kiosk under en fotbollsmatch. Det känns varkene roligt eller tråkigt så det är rätt okej. När jag kommer hem ska jag... Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Jag hade ju kunnat sagt att jag skulle städa rummet, men det gjorde jag ju i fredags/lördags. I'm free! Om det inte regnar så ska jag verkligen försöka att springa. Jag behöver verkligen det... Plus så halvt lovade jag mig själv att jag skulle springa minst en gång innan morgon kväll, innan träningen. Och jag visste att det skulle bli såhär, jag har inte sprungit någon gång under veckan och det blir kvar tills på söndag, och då måste jag ju springa.

Bara jag kommer igång så känns det lättare. När jag har sprungit typ två-tre gånger så kommer jag kunna fortsätta utan problem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar