lördag 14 juni 2014

Schools out

Igår var jag på schools out i Söderhamn. Jag kom dit precis när nån hade sjungit klart. Han heter Linus i förnamn och var med i melodifestivalen. Ni vet säkert vem jag menar. Men jag kollade på rackartygarna och de var jätteduktiga, fast jag trodde att de skulle ramla och dö några gånger, men inget hände. Sen gick jag runt lite tills vi ställde oss vid scenen kvart i sju typ. För sju började the Fooo att sjunga och sånt. Dom var ganska duktiga. Sen gick vi omkring lite överallt. Jag gick med olika personer typ hela tiden. Men jag kollade lite på Agnes också. Hon är så himla duktig! Efter det åkte en kompis hem. Jag gick med några andra kompisar men det slutade med att jag var med mina kusiner. Sen tror jag att alla hade åkt hem och mina kusiner skulle åka hem, då var Nause på scen (hur det nu stavas..?). Jag fick tag på en kompis som skulle komma dit senare iallafall. Hon stod längst fram vid scenen så jag gick dit. Då ringde hon och sa att hon hade gått därifrån. Men vi hittade varandra iallafall. Jag gick med henne iallafall. Då kom hennes pojkvän som jag aldrig träffat och jag stod bara där och kollade omkring. Haha, visste inte riktigt vad jag skulle göra... Men efter tag åkte jag hem.

Kvällen var jätterolig! Jag hoppas att jag får fler roliga kvällar. Ikväll kommer Mimmi och om det är fint väder så ska vi köra ner till stranden. Eller jag ska köra, Mimmi får sitta bakom mig. Jag tror att kvällen blir bra hur den än blir. Kvällen i Furuvik var rolig för det mesta den å. Så jag hoppas verkligen att det blir en bra sommar med mycket roligheter. Till veckan ska jag ju vara med konfirmationsgruppen och lika veckan där på. Men på helgerna kan jag göra mycket roliga saker. 

Idag är jag hemma med ormbitna Mezzo och vet inte riktigt vad jag ska göra. Min kompisar verkar inte vara så sociala heller, inte dem tre jag skickat till iallafall. Men får se om jag hittar på nåt. Det kommer säkert sluta med att jag bakar något, men jag känner inte riktigt för det just nu...

Har förresten börjat knäppa kort på alla kläder jag köpte i 
NZ, innan NZ på H&M och från Täby Centrum. Några månader för sent bara...

Stackars Mezzo. Alldeles svullen på nosen❤️

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt med ormbett, hoppas han kryar på sig!
    Är själv livrädd att min lille ska bli biten, han tycker det är så skoj att dyka ner efter allt som prasslar i buskar, även om det bara är en myra :p

    SvaraRadera