onsdag 11 juni 2014

Taggad inför Furuvik!



Jag vet inte om jag ska gör något speciellt med håret, men jag tror inte det. Det får vara i en knut i nacken. Jag har gått runt i nån timme med halva ansiktet sminkat... Haha, men jag tog bort allt förutom ögonbrynet, mascaran och eyelinern. Men nu har jag fixat båda anisktshalvorna. Jag måste ha sett skitkul ut, haha. 

Jag har bakat också! Jag gjorde sockerkaka och vaniljmuffins. Gissa vad jag ska göra av det då? Tårta och cupcakes. Jag har redan gjort smörkrämen till cupcakesen och jag hade i hallonsylt, sååå gott! Tårtan ska bli en vanlig tårta med grädde och typ mandarinklyftor eller vindruvor eller jordgubbar eller nåt. Får se vad det blir!

 Om en timme måste jag vara i Kilafors. Jag hoppas att det blir kul och att jag inte blir lämnad, det har hänt förut... Ganska många gånger... Väldigt många gånger... Men inte när vi var på grönan iaf. Eller, jag blev lämnad, men med en kompis, så jag blev inte själv. Men jag hoppas att det blir kul ikväll! 

Jag fick brev från kyrkan idag också. Där stod det vilka tider och sånt som vi ska vara i kyrkan, och vilken kyrka vi ska vara i. Jag hoppas att det blir två bra första veckor på sommarlovet. Nu ska jag snart äta. Innan jag äter vet jag inte vad jag ska göra... Men jag hittar väl på nåt. Kram❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar