fredag 20 juni 2014

Midsommar!

Idag är det ju midsommar. Det är inte så bra väder, men än så länge har det inte gjort så mycket. Vi har ätit lunch och lekt lekar och sånt nu. Vi körde femkamp, tre i varje lag, men en i mitt lag gick så vi var bara två. Men det funka ändå. Vi kom på delas tredje plats. Och vi var fyra lag, så ja... Men det var roligt iallafall. Sista grenen var att vi skulle gissa vilken film låtar hörde till. Vi kunde ingen, och det var tolv stycken... Haha, jaa, kanske måste börja kolla på film... Men vi har alla haft jätteroligt och ätit jättegod mat. Snart ska vi iväg till mammas kusin och våra tremänningar. Vi ska sova där också, så det blir roligt. Jag vågade mitt hår i morse och sminkade mig. Det blev lite för mörkt så jag drog bort lite med en trasa som är i typ samma tyg som en vanlig handduk. Då blev det bättre. Kram❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar