tisdag 17 juni 2014

Nån dag sen...

Hehe, nu var det nån dag sen jag bloggade... I går började jag med konfirmationen nu på sommarlovet. Det var kul! Idag var andra dagen och imorgon ska vi sova där. Får se vad som händer då. Vi ska äta tacos. Det vet jag. På torsdag slutar vi tolv och sen är jag ledig i helgen. Nästa vecka kommer vi vara i Kilafors, utom på tisdagen då vi ska till undersvik. Och den lördagen är det konfirmation. Känner mig faktiskt taggad inför det. Ganska mycket folk som vi känner kommer då så det känns kul.

Får se om jag badar nåt i helgen å. Om det är fint väder så badar jag absolut med killarna, kanske med tjejerna å. Men dom är inte lika badsugna tyvärr. Har jag tur så följer dom med till stranden. Men annars så är det ju midsommar så det blir kul. Ska hänga med min tremänning och massa annat folk. Inte samtidigt. Massa annat folk på dan och tremänning med familj på kvällen. Ska bli kul! Hoppas bara att det är fint väder. Men det brukar det vara. Och det är alltid som det brukar vara när det gäller vädret. På skolavslutningen regnar det alltid. Det är nån till dag som det också alltid regnar, men kommer inte ihåg vilken.

Kram ❤️

En bild som kommer med på inlägget om det jag köpte i NZ⬇️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar