söndag 8 juni 2014

Sprungit!




Äntligen har jag kommit ut och sprungit! Det var inte så svårt som jag trodde. Jag satte på mig mina snyggaste träningskläder och sen var det bara att gå ut. Svårare än så var det ju inte. Sen sprang jag inte så långt, typ 1,8 kilometer. Men lite är bättre än inget. Och jag är supernöjd att jag sprang hela vägen, jag gick bara i början i typ tre minuter och en minut i slutet. Så jag är supernöjd! Det är bättre med lite än ingenting alls. Om du tycker att det är svårt att komma ut, ta på dig träningskläderna, då är du ju halvvägs så då kan du lika gärna springa också.

Jag tvekade faktiskt på om jag skulle springa. Men jag har ju lovat mig själv att jag skulle springa en liten bit innan morgon kväll. Och det gjorde jag! Jag slutar vid ett imorgon så jag får se om det blir mer träning då eller om jag väntar till kvällen... Jag vet ju vad som är bäst men jag har redan uppnått målet för den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar