lördag 8 februari 2014

Ååååhhh... Har inte bloggat på evigheter!

     Och jag är ledsen för det men för det första så har jag inte orkat blogga. Jag har suttit med datorn men inte orkat gå in och blogga. Sen hade vi so-prov igår men å andra sidan så kan jag inte skylla på det eftersom jag knappt har pluggat till det... Jag kunde allt ändå. Sen hade vi engelska-läxförhör igår också men jag tränade ju bara på det en gång så det kan man väl heller inte räkna med... Men träningarna får jag skylla på. Jag har tränat tisdag, onsdag och torsdag så det har ju tagit lite tid. Haha, jag har ingen bra ursäkt men jaja, nya tag nu!
     Veckan har varit bra. Finns typ inget mer att säga om det. Imorgon ska jag till Mimmi. Har saknar henne jättemycket! Så imorgon blir det bra att få komma dit. Fast det är bara på kvällen men ändå. På torsdag åker jag till typ Rättvik eller nånstans på konfa-läger. Inte så jättetaggad men det blir nog bra. Fredagen efter den helgen åker jag. Då blir det inget bloggande på ett tag. Så spänd på det!
     Nu har jag inget mer att skriva så ha en bra helg nu allihopa! Kommentera gärna, det är lättare nu än vad det har varit förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar