fredag 21 februari 2014

Håll koll!

     Är sååå taggad för NZ nu! Bli inte förvånad om jag inte skriver på ett tag. Jag gör ett inlägg när jag kommer hem så håll koll!
     Dagen har varit seg men ändå gått snabbt, svårt att förklara... Allt är packat och klart och en av naglarna lossnade men är fixad nu. Alltså, det låter som att jag menar riktiga nageln men det är ju bara tippen och gélen ovanpå. Jag har med mig kameran så bilder blir det... Ska försöka ta med mig den överallt.
     När min mamma köper kläder till mig (vilket hon inte gör sååå ofta) så köper hon typ alltid prickiga klänningar... Inget fel på det, det är snyggt men när två tredjedelar av alla klänningar man har är prickiga så tröttnar man... Fast å andra sidan så slipper jag ju köpa kläder för mina pengar och då kan man väl ha sju prickiga klänningar i garderoben! Haha. Men hon hade köpt en tröja och ett par tights till mig för nån dag sen, tror det var igår men skit samma. Tröjan var randig (inte heller nåt nytt när det gäller mamma) och tightsen var prickiga. Prickigt, prickigt, prickigt. Fast jag har ju inte några prickiga tights så det var bra ändå! Eller, det är alltid bra vad det än är, men jag tror ni fattar.
     På Arlanda ska jag köpa vs till mig, min kusin och till en kompis... Jag kommer inte ha några pengar kvar sen... Eller när jag kommer hem får jag ju pengar men under resan... Jag tror inte att jag kommer köpa så mycket för jag har köpt ganska mycket kläder, som jag behöver, från H&M. I april ska jag och en kompis till Täby Centrum och shoppa också, så jag får vara liiiite snål. Sen ska man ju ha plats i väskan hem också... Det är väl det som är det värsta.
     Nu måste jag sova! Är skittrött! Puss och kram <3

1 kommentar: