onsdag 19 februari 2014

Heheehehe....

     Asså, såhär i efterhand... Är det bara jag som inte visste att kakmonstret inte var en mupp? Har alla vetat det hela tiden medans det för mig tog nästan femton år... Okej, kanske inte sååå lång tid, typ fyra år kanske. När jag var mindre visste jag tydligen det mesta om kakmonstret.... Man kan väl inte komms ihåg allt från sin barndom! Haha, nä, nu ska jag kolla efter vilken musik jag ska lägga in på mp3:n och sen sova. Och nu snackar jag inte musiken från spotifylistan precis... Nu snackar vi melodifestivalen 2003 som vi har på cd-skiva. Jag ska nog ha med mig lite Magnus Uggla på mp3:n också så att jag kan somna. Haha, nä men får se vad som blir bra.
     Minns ni den tiden då man köpte cd-skivor för att lyssna på musik? Aahh, det var goda tider det! Haha, skoja, jag har ju faktiskt en stereo i mitt rum. Oftast lyssnar jag på Magnus Uggla på den, ibland andra skivor och ibland kopplar jag in telefonen eller iPaden till den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar