måndag 10 februari 2014

Låt-tips!

     Jag kom och tänka på att ni kanske vill ha lite låttips eller veta vad jag lyssnar på för musik. Jag har två spel-listor på spotify. En som heter "Moas springlista" men den är det bara gamla låtar på så jag ska fixa det snart. Den andra heter "Moa och Moa". Den gjorde jag med en kompis med samma namn som mig för några år sen. Jag har bytt ut låtarna på den såklart men det är den listan jag lyssnar på jämt. Hemma, när jag gör läxorna, i skolan, när jag springer, gymmar... Jämt! Det är lugna låtar på den och det vill jag inte när jag är på gymmet eller nån annan träning... Därför har jag två.
     Min favoritlåt för tillfället är "The Time (dirty bit)" med The Black Eyed Peas. Den kan jag lyssna på när som helst. Den kan jag tänka till, sjunga med i och dansa till. En perfekt låt! Den kommer finnas på båda listorna. Sen finns det många låtar som jag tycker är bra och många som jag tycker är dåliga också.

Vilka är era favoritlåtar och när lyssnar ni på dem? Vad gör ni medans ni lyssnar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar