onsdag 12 februari 2014

Dagen | Bollnäs | New in

     Idag har jag varit i skolan vilket inte har varit så intressant. På hemkunskapen gjorde vi panerad fisk. Det var ganska gott faktiskt!
     Efter skolan åkte vi (jag, Nora och Emma) till Bollnäs. Vi skulle shoppa lite, eller Nora skulle och undrade om vi ville följa med och det ville vi! Vi gick in i lite olika affärer. Det är ganska många affärer i Bollnäs ändå. Inte jättemånga men ganska. Vi köpte typ ingenting, lite gran sådär. Jag skulle inte köpa nånting förutom torrschampo. Det blev lite till. Men jag lovar att det inte var nå mycket!
     Jaja, här kommer det iallafall!:




     Och då ligger det till såhär... Torrschampot skulle jag ha behövt köpa för länge sen egentligen men nu har jag det iallafall. Jag läste klart de andra böckerna för ett tag sen och ville såklart läsa sista också. Min kompis som jag hade lånat dem första böckerna av hade inte den sista men nu kan jag äntligen läsa den! Jag ska läsa den på planet till NZ. Sen är den nog slut... Det kan ta så lång tid om det är en bra bok. Bra hårsnoddar är ju alltid bra att ha och jag har ganska dåliga just nu. Nora sa att just dem här var bra och det tog riktigt lång tid att tänja ut dem. Och nu det här med solglasögonen... Jag har velat haft ett par pilotbrillor ett bra tag. Bara det att alla jag har testat har sett ut som att de suttit så högt upp. Nu hittade jag ett bra par och det var ju bra för dem som jag hade i somras gick sönder. Jag har av någon konstig anledning alltid sönder solglasögon... Mamma har ett gäng lite dyrare men hon har aldrig sönder några! Tur är väl det för annars skulle hon kanske låna mina hela tiden istället, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar