onsdag 5 februari 2014

Skön dag!

     Hade så grymt roligt på idrotten idag! Jag kunde göra allt, förutom att jag inte vågade stå på händer. Jag fick ganska mycket hjälp iallafall. Först vågade jag inte alls men efter ett tag gick det bättre. Min lärare fick ta emot mina fötter så att jag kunde känna vart väggen var. Jag vågade inte själv någon gång men det gick om jag stod på huvudet. På torsdag blir det som sagt inget men på tisdag ska jag ställa mig mot väggen iallafall! Jag måste våga! Sista gången jag provade med läraren var jag så trött i armarna så jag ramlade.. Haha, då är det bättre att försöka på tisdag!
     Imorgon är det omprov. Saken är den att jag vet inte exakt vad jag har. Jag ska bara översätta några meningar men vet inte vilka. Det känns bra och jag hoppas att det går bra. Annars är det gym imorgon också. Jag gymmade idag och det var roligt att vara tillbaka där. Jag vet inte hur jag ska stå ut när jag ska på läger. Jag missar en träning på grund av det så jag typ måste nästan gymma på lördagen om jag orkar och hinner. Jag bli alldeles galen på att inte röra mig på några dagar. Jag älskar tisdagar för då får jag träna tre gånger! Det är kul!
     Nu börjar jag fundera på lägret som jag ska på nästa torsdag. Jag känner på mig att det inte kommer att bli kul men jag hoppas att det blir det. Det närmar sig väldigt snabbt tills jag ska till Nya Zeeland också. Det blir ju inget bloggande då, vilket är typ två veckor, men efter kommer jag att blogga. Jag hoppas att jag inte tappar några läsare medans jag är borta.
     Snart är det badmintonträning. Roligt! Längtar ihjäl mig typ. Haha, närå men det är roligt. Om man älskar en sport så vill man spela! Jag gillar att spela badminton mer än att vinna i det. Därför gillar jag jämna matcher.
   
Jag har lagt upp bilden förut men den är bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar